wtorek, 21 maja 2013

Barry M. w kolorze Racing Green :)

No tak miało być dziś o lakierach Essie, a jest Barry M. No co ja na to poradzę, że darzę Barrego specyficznym uczuciem ;) A już Racing Green jest moim absolutnym faworytem! Poszukiwałam lakieru w tym kolorze od dawna...
...miałam wielką chrapkę na lakier IsaDory w kolorze Beetle Green, ale ponieważ był niedostępny w mojej okolicy to odwiedzałam go na blogu Amethyst i po cichu do niego wzdychałam. Później znalazłam podobny kolor w lakierach Miyo. No dobra, tylko mi się wydawało, że jest podobny w rzeczywistości nijak się ma do mojej wymarzonej zieleni. Następnie trafiłam u Hexxany właśnie na Barrego w kolorze Racing Green...o tak, to była miłość od pierwszego wejrzenia. Na moje nieszczęście kolor nie był dostępny w Minti, więc zrezygnowana odwiedzałam go u Hexx i wzdychałam.

A teraz od kilku miesięcy jest u mnie właśnie dzięki Hexxanie, za co będę wdzięczna do końca mojej lakierowej przygody ;) Otrzymałam go wraz z Peach Melbą i Fuchsią w ramach HexxBoxa. Absolutnie fantastyczny projekt stworzony przez Hexxanę! Jeśli jeszcze nie znacie jej wirtualnego domostwa to zajrzyjcie do niej, tam jest naprawdę sympatycznie, ale i inteligentnie przy okazji :)

Do rzeczy...dziś po raz pierwszy na blogu i po raz 10 na moich pazurkach prezentacja koloru Racing Green. Opinia pojawi się później jak mu się jeszcze bliżej przyjrzę :) Zdjęcia zrobione 4. dnia od nałożenia lakieru...dobrze się trzyma, prawda? ;)
Wiem, ten kolor nie jest dla każdego. Ja jestem nim absolutnie zauroczona. Lubię takie ciemniejsze kolory, które ukazują swoje piękno w promieniach słońca, a w cieniu wyglądają na prawie czarne. Taki to wyraz mojej mrocznej strony ;)

A wszystkie moje ochy i achy dzięki przesyłce w ramach HexxBoxa :) Jeszcze raz dziękuję!

23 komentarze:

  1. Świetny ten kolor!

    agusiiova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor ale nie dla każdego. Na twoich paznokciach dobrze się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamuniu! genialny kolor! <3 zakochałam się w nim!

    OdpowiedzUsuń
  4. czwarty dzień??? - rewelacyjna trwałość!
    a kolor piękny, taki mocny i nasycony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ten kolor zaprezentowałaś ♥ aż zapragnęłam go nałożyć, bo dawno nie gościł u mnie na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna trochę choinkowa zieleń:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor, ale ja osobiście za takimi nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  8. No trzyma się genialnie, a kolor, nie wiem, musiałabym go zobaczyć u siebie na paznokciach, u Ciebie mi się podoba :) Ale faktycznie bardzo orginalny

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna,butelkowa zieleń,choć ja chyba nie odważyłabym się go nosić ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. trzyma się genialnie, lubię oglądać takie hipnotyzujące, połyskujące kolorki ale chyba nie u siebie na pazurach, ale przyznaje ze śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny kolor ,lubię takie również ,gdyż zielenie i wszystko do nich podobne podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek rewelacyjny i ta trwałość ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny odcień :) Choć pewnie nie do wszystkiego pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor rewelacyjny!! uwielbiam takie ciemne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam butelkową zieleń, mam podobny z AVONU:)

    OdpowiedzUsuń
  16. siwetny,rzadko spotykany kolor

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny kolor!
    Mam wielka słabość do kolorów "skrzydełek żuczków".

    OdpowiedzUsuń