poniedziałek, 13 maja 2013

Wyniki rozdania.

Na początku przepraszam za małe opóźnienie. Wiem, wyniki powinny pojawić się wczoraj, nie wyrobiłam się niestety :(  Akcja przygarnij kosmetyk wyciągnęła ze mnie całą energię, ale było warto :)

Co do rozdania, to chciałabym Wam bardzo podziękować za udział. Naprawdę liczny udział! Żałuję, że nie mogę obdarować każdej z Was.

Nie przedłużając oto zestaw podstawowy:


 który trafia do:


I drugi zestaw, ponieważ liczba uczestników przekroczyła 100! :)
Trafia on do:


Dziewczyny bardzo Wam gratuluję! Idę pisać do Was maile ;)

A przy okazji pochwalę się Wam, bo ostatnio udało mi się zgarnąć świetną nagrodę w rozdaniu u dolin.ek. Jak tylko paczuszka do mnie dotarła to pierwsze co zauważyłam, o nie...poczułam to cudowny zapach! Baby powder od Yankee Candle - teraz wiem czemu wszyscy się tak zachwycają ich produktami :D Zapach boski! A paczka na bogato ;) Jeszcze raz dzięki!
Oczywiście zachęcam do zajrzenia do dolin.ek bo jej wirtualne domostwo jest naprawdę przyjemnym miejscem...tam można sobie powzdychać do paletki Naked, do gumek do włosów z Mohito, do lakierów Essie i mnóstwa innych ciekawych produktów :)

Prawda, że świetna wygrana? :)

47 komentarzy:

  1. Jesteś niemożliwa :)) Cieszę się,że paczuszka bezpiecznie dotarła do Ciebie ;)

    Gratuluję dziewczyny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Tobie i dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dziewczynom a i Tobie również, świetna wygrana!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudne nagrody dostałaś. :)
    A gratulacje dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje dla dziewczyn no i oczywiście dla Ciebie,bo kosmetyki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a było całkiem blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Tobie i zwycężczyniom:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) Tobie też super zestawik zgarnęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wygranym i gratuluję Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O mały włos serce mi nie stanęło :D dziękuje!!! :* już nie mogę doczekać się wypróbowania żółtego lakieru :D
    Gratuluje również koleżance no i Tobie! Baby powder pachnie cudownie :) wąchałam stacjonarnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje dziewczynom i Tobie też:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję. A Twoja wygrana jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje dla wygranych i dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla Zwyciężczyń i Tobie również gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. :-) więc macie potrójną radość! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję dziewczyny, świetne nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję ! Świetna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na bogato, moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a było tak blisko:(
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratulacje ;)
    http://copacabanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna nagroda :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń