piątek, 3 maja 2013

Moja mała wariacja na pazurku ;)

Uwaga, uwaga zaczynam się rozkręcać...już nie tylko koślawy "frencz" w różnych kolorach gości na moich pazurkach. Dziś wariacja z dwoma lakierami Barry M. W roli głównej Peach Melba i Fuchsia. Plus lusterka, które przeleżały w mojej szufladzie ładnych kilkanaście lat :D Kilka koślawych kropek i gotowe. A najważniejsze, że szybko wykonane - nie zdążyłam się zrazić;)
I znów będzie sporo zdjęć, bo nie mogłam się zdecydować ;)
 
 

Oto i mój mały-wielki koszmarek...pan kciuk. Przyznacie, że za ciekawie to on nie wygląda. Kiedyś był moim wielkim kompleksem. Praktycznie całą podstawówkę "trzymałam kciuki" schowane. Mała rzecz, a wystarczy, żeby być powodem do drwin i bycia w centrum uwagi, ale w tym negatywnym stopniu. Nie lubiłam go i nawet zastanawiałam się nad tym czy istnieje możliwość jakiejś operacji...durne, prawda? Później sama dałam spokój i uzanłam, że mam za dużo kompleksów i z jednego muszę zrezygnować - padło na pana kciuka ;)

Tak, nie jest łatwo sprawić, żeby wyglądał on pięknie. Nigdy nie będę miała prostokątnego paznockia na kciuku, bo musiałabym wyhodować mega-szpon ;) Udało mi okiełznać kciuk w tym zdobieniu...potrójne kropki i po sprawie, wygląda...no ja jestem zadowolona :)

Bardzo podobają mi się lakiery otrzymane w ramach HexxBoxa. Peach Melba i Fuchsia wyglądają uroczo nie tylko osobno, ale tworzą naprawdę zgrany duet. Hexx ana jeszcze raz dzięki! :)

36 komentarzy:

  1. świetnie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie :D
    ale bardziej elegancko by wyglądało ze zdobieniem na jednym paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudnie! bardzo mi się podoba to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybko wykonane ?? :O Jakby prosto z salonu :) A kolory takie piękne ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ojjj nie jest zły Twój kciuki. Ja mam kompleks na temat swoich palców u stóp. niestety, odziedziczyłam je po tacie xd

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo efektywnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie to wygląda :) i te kolory !! CUDOWNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny efekt, ładnie ale pewnie pracochłonnie. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, podoba mi się efekt ;0

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mnie się ! Chyba podkradnę pomysł niedługo..
    To potrójne zdobienie na kciuku chyba najlepsze jest, bo idealnie przesunięte :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie Ci wyszło! A kciuk wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Proste, a piękne i efektowne :).

    OdpowiedzUsuń
  13. super efekt! ;] niby takie proste. też mam takie "lusterka" musze sie pobawić i zobaczymy co wyjdzie ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne, no i wydaje się bardzo proste. Chyba sama spróbuję :)
    A kciukiem nie ma się co przejmować, ja mam zazwyczaj sine ręce, i też już niewiele mogę zrobić. Przecież nikt nie jest idealny :3

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne kolorki i ładnie namalowane wzorki super

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne zdobienie! Niby skromne, ale bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podoba, ale nie wiem czy mi wystarczyłoby cierpliwości do tak perfekcyjnego i precyzyjnego zdobienia :(
    http://copacabanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie prezentuje się to zdobienie, jak nic rodzi się talent :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pan kciuk jest wyjątkowy! :D A kropeczki przeurocze. Fuchsia - piękny lakier!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super to wygląda :) A kolorystyka wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie dobrane kolory i świetny efekt

    OdpowiedzUsuń
  22. wyszło pięknie :)) nie narzekaj na pana kciuka, widziałam szersze. Sama miałam jeden kciuk bardzo szeroki (jeden, rozumiesz, choć żeby oba, a tu tylko jeden;)) bo jako dziecko obgryzałam namiętnie pazury prawie do krwi. Walczyłam z tym kciukiem długo, chyba z trzy lata w liceum i zawzięcie piłowałam go z obu stron. Nie wyglądało to niestety, ciekawie, bo skórki były odgniecione od paznokcia, a ja na siłę robiłam go węższym. Ale trochę się udało :)) Nie jest może cudem natury i nigdy na pewno nie będzie :D jak i inne moje paznokcie, przez to okropne obgryzanie. Ale jest Ok :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniale wyglądają :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam takiego samego kciuka ;D
    A co do paznokci- super :)

    OdpowiedzUsuń