środa, 12 grudnia 2012

Zakupy :)

W końcu dotarły moje dwie wyczekiwane paczuszki. Zakupy zrobiłam z okazji dnia darmowej dostawy. Co ciekawe ta sama firma, dwa sklepy i dwa terminy darmowej dostawy :) Nie wnikam o co chodzi ;) Najważniejsze, że moje zakupy mam już w domciu! :)

W pierwszej kopercie dwie pomadki 2000 Golden Rose i preparat do wysuszania i pielęgnacji paznokci (dużo o nim czytałam i postanowiłam w końcu wypróbować).

Naszło mnie na mocny kolor pomadek no i mam ;) Dwie czerwienie...po lewej nr 132, po prawej 146. Na pierwszy rzut oka 146 bardziej mi się podoba i niewykluczone, że 132 zostawię na rozdanie :)

Druga paczuszka jest dowodem na moje lakierowe uzależnienie...2 lakiery Jelly Jewels, dwa Rich Color i jeden Nail Art z cieniutkim pędzelkiem. A do tego błyszczyk truskawkowy :) I w gratisie pilniczek.
Od lewej Jelly Jewels 108, Rich Color 18 i 31 i znów Jelly tym razem nr 106. Na 99% jestem pewna, że fiolecik trafi na rozdanie, bo ostatnio coś dużo lakierów mam w tym kolorze ;)

Jak widać jestem zakupoholiczką i mam poważny problem z lakierami do pazurków ;)

31 komentarzy:

  1. Podobają mi się te lakiery :) Ciekawe co z nich wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakupy widze, że udane, bardzo ładne kolorki lakierow :) zwłaszcza ten czerwony z drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo udane :) Teraz będę zmieniać kolor na pazurach co chwilę :D

      Usuń
  3. wyczaruj cos fajnego lakiery boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja odkładam kasę na końcówkę miesiąca, wybieram się ze znajomą na całodzienne zakupy. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie:) Pod koniec miesiąca będą obniżki :D

      Usuń
  5. piękne te lakiery z Golden, świetne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym mieć w swojej kolekcji chociaż 1 cudo z Jelly Jewels :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co bardziej mi się podoba-pomadki czy lakiery...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kosmetyki :)Też czekam na paczuszkę z Golden Rose, może jutro w końcu dojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo jestem ciekawa co tam u Ciebie w paczuszce będzie :)

      Usuń
  9. Jak dla mnie to najpiękniejsze oczywiście są pomadki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładniutko wyglądają...ale jeszcze nie miały swojego pazurkowego debiutu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. kolory lakierów są obłędne! ile za nie zapłacilaś?

    OdpowiedzUsuń
  12. co drugi post to przesyłkowe nowości, lubię pomadki GR, są niedrogie i fajne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do przesyłek oczywiście, że lubię je bardzo oglądać :D
      testuj i pokazuj :)

      Usuń
  13. Jakbyś była zainteresowana, to pisz maila do mnie. :) Jutro jeszcze poszperam w szafkach i coś więcej będę miała na wydanie - zakładka Sprzedaż/Wymiana świeci pustkami, bo nie mam czasu uzupełnienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie uczciłaś DDD :) ważne święto!
    zakupy super, pomadki bardzo odważne.
    Czekam na pokaz GR RC 18!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie maluję pazurków, ale te lakiery są piękne!
    PS. Zapraszam na konkurs z zestawem TAHE :)

    OdpowiedzUsuń