poniedziałek, 26 listopada 2012

91. Atoperal Baby krem i pianka do mycia, Blau Farma.

Kolejne dwa produkty, które otrzymałam do przetestowania to Atoperal Baby krem i pianka do mycia. Obydwa produkty przeznaczone do pielęgnacji jakże wrażliwej skóry dzieci. Obydwa przeznaczone są dla dzieci po 1. miesiącu życia. W tym przypadku moim testerem był siostrzeniec, który obecnie ma 6 miesięcy. Nie ma co prawda skóry atopowej, ale jak wiadomo u takich małych szkrabów trzeba szczególnie dbać o skórę i wybierać produkty bardzo delikatne. Jak te dwa produkty się sprawdziły?
Informacje z opakowania:
Atoperal baby krem przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry atopowej, suchej i wrażliwej dzieci i niemowląt. Starannie wyselekcjonowane składniki zapewniają profesjonalna pielęgnacje skóry dziecka. Sepicalm S - wzmacnia naturalna barierę ochronną naskórka, wykazuje właściwości nawilżające, kojące, przeciwzapalne i antyoksydacyjne. Stimu-tex zapewnia natychmiastowy i długotrwały efekt przeciwświądowy. Sk-influx dzięki połączeniu ceramidów, cholesterolu, wolnych kwasów tłuszczowych, fitosfingozyny tworzy unikalny kompleks odbudowujący prawidłową barierę naskórkową poprzez dostarczanie składników cementu międzykomórkowego, których niedobór wykazano u osób chorych na atopowe zapalenie skór.
Biały gęsty krem zamknięty jest w tubce 50 ml zamykanej na "klik". Tubka jet wygodna w użytkowaniu, spokojnie można ja otworzyć 1 ręką i wycisnąć odpowiednią ilość produktu. Zapach jest subtelny, lekko pudrowy. Nie jest od drażniący, prawie niewyczuwalny.
Chociaż konsystencja jet gęsta to krem świetnie wsmarowuje się w ciało i dobrze się wchłania. Dosłownie po kilku chwilach nie ma po nim śladu na skórze. Nie klei się i nie pozostawia nieprzyjemnego filmu. Krem jest bardzo delikatny, nie podrażnia i nie wywołuje uczulenia. Dobrze chroni skórę dziecka i delikatnie ją nawilża. Jedyny minusik to wielkość opakowania. Z drugiej strony krem jest wydajny :)
 
Co mnie urzekło w tym produkcie to bardzo atrakcyjne opakowanie, które zachęca do kupna. Słodki kangurek i dziecko wyglądają bajecznie. A wszystko na białym, sterylnym tle z czerwono-niebieskimi napisami. Moje skojarzenie? Produkt apteczny, dobrze dostosowany do potrzeb wrażliwej dziecięcej skóry.
Atoperal Baby pianka do mycia
Atoperal baby krem przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry atopowej, suchej i wrażliwej dzieci i niemowląt. Dzięki specjalnie opracowanej recepturze, zapewnia profesjonalna pielęgnację skóry Twojego dziecka. Posiada delikatne właściwości myjące, doskonale nawilża, łagodzi podrażnienia i wygładza nadmiernie wysuszoną skórę oraz stymuluję barierę ochronną skóry. Mocznik działa nawilżająco oraz zmiękcza naskórek. Biolin jest naturalnym prebiotykiem, stymuluje barierę ochronną skóry. Gliceryna, L-Arginina wykazuje działanie nawilżające i łagodzące.
Bardzo podoba mi się sposób aplikacji tego produktu. Wydobycie pianki trwa kilka sekund. Dodatkowo jest atrakcyjne dla dzieci, które chcą być "samodzielne" i same wydobywają odpowiednią ilość pianki. Nie trzeba się zastanawiać czy przypadkiem piana nie "ucieknie" z dłoni. Jest dość gęsta, ale i przyjemnie delikatna w dotyku. Podoba mi się jej zapach, który jest właściwie taki sam jak kremu. Lekko pudrowy, słodki. Mojemu małemu testerowi nie przeszkadzał, a i jego mamie przypadł do gust.  Po umyciu przez kilka chwil utrzymuje się na skórze.
Aplikacja jest łatwa i przyjemna. Pianka dobrze otula ciało i właściwie od pierwszego kontaktu zaczyna  działać. Dobrze usuwa ze skóry wszelkie zabrudzenia, a przy okazji dba o jej nawilżenie. Nie ukrywam, że również wypróbowałam tą piankę. Potraktowałam nią górne kończyny. I wiecie co...dawno nie miałam tak przyjemnej skóry. Miękka, aksamitna w dotyku. Po prostu rewelacja. Moje nogi, które umyłam zwykłym żelem w porównaniu wypadły dość kiepsko. Tak samo dobrze jak się aplikują tą Atoperal Baby również łatwo się ją spłukuje.
Dzięki pompce produkt jest wydajny. Wystarczą 2-3 psiknięcia, żeby umyć ciało półrocznego szkraba. Opakowanie jest duże, mieści w sobie 250 ml pianki. Atrakcyjna jest szata graficzna tej linii kosmetyków. Kangurek wywołał uśmiech na buźce mojego małego testera, a także jego mamy. Najważniejsze, że pianka nie uczula i powoduje podrażnienia skóry. Wręcz przeciwnie tworzy na niej tak jakby barierę ochronną, który dobrze dba o nawilżenie skóry.
Produkty Atoperal Baby dostępne są w aptekach i sklepach internetowych. Piankę można kupić w przedziale 10-39 zł, krem od 19 zł.

5 komentarzy:

  1. Dobrze, że małemu kosmetyki nie zrobiły krzywdy :) Duża rozpiętość cenowa tej pianki.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim kosmetyki trafiły na skórę młodego były mocno testowane przez jego mamę i mnie ;) Też mnie dziwi ta rozpiętość cenowa, ale tak podaje jedna ze stron internetowych.

      Usuń
  2. Jak ja się cieszę, że moje dziecko jest zdrowe, nie ma żadnych alergii. Nie ma nic gorszego dla matki jak chore dziecko... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. baardzo, ale to baardzo lubie tego typu kosmetyki - sama mam kilka pianek i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. my używamy mydełka kremowego za ponad 4 złote - w aptece dostaliśmy, bebble polecam ze wględu na skład

    OdpowiedzUsuń