czwartek, 30 stycznia 2014

Arganowy szampon i maska do włosów 8w1, Eveline.

Nie przypominam sobie, żebym miała zestaw tej samej firmy, z tej samej linii kosmetycznej do pielęgnacji moich włosów. A nie...przepraszam skłamałabym...miałam duet Alverde, który mnie nie zachwycił, niestety. Tak czy inaczej z ciekawością sięgnęłam po zestaw Argan+keratin Eveline Cosmetics, w skład którego wchodzi szampon i maska do włosów. Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że jeśli maska i szampon są z tej samej linii to będą lepiej współpracować na moich włosach i efekt będzie lepszy.

Arganowy szampon 8w1 od razu przypadł mi do gustu. Opakowanie jest eleganckie, butelka umieszczona w tekturowym kartoniku dodatkowo nadaje mu "ekskluzywności". Niby mała  rzecz a cieszy :)

Info z opakowania:
Szampon do włosów 8 w 1dokładnie i delikatnie myje włosy farbowane, rozjaśniane oraz zniszczone. Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne, działające w synergii z olejkiem arganowym i płynną keratyną, skutecznie chroni kolor oraz nadaje włosom blask. Intensywnie nawilża, odżywia i głęboko regeneruje włókna włosów. Natychmiast po zastosowaniu włosy stają się lśniące, miękkie w dotyku, łatwo się rozczesują i nie puszą się. Lekka formuła nie obciąża i nie zostawia żadnych osadów we włosach.

Szampon znajduje się w niewielkiej butelce. Przyzwyczajona jestem do pojemności 200ml, 250ml, 400ml. Tu mamy 150 ml czyli nie tak dużo. Na szczęście nie o ilość chodzi, a o jakość - a z niej jestem naprawdę zadowolona. Szampon jest gęsty i ma mleczną barwę. Pięknie pachnie - to słodki aromat przełamany jakąś goryczką. Dla mnie super. Przyjemnie, że zapach nie znika od razu po zmyciu szamponu, a pozostaje na włosach jeszcze przez kilka dłuższych chwil. 
 
Samo mycie włosów jest naprawdę przyjemne. Szampon dobrze się pieni, doskonale oczyszcza włosy i skórę głowy. Nie powoduje szczypania, pieczenia i innych tego typu nieprzyjemności. Wielki plus za to, że nie plącze moich włosów. Dobrze wypłukuje się z włosów, a po tej czynności włosy są naprawdę fajne. Nie mam problemu z ich rozczesaniem. Po wysuszeniu są lśniące i wyglądają zdrowo. Nawet moje okropne końcówki, z którymi toczę walkę od dłuższego czasu skapitulowały i w końcu wyglądają dobrze. Szampon jak najbardziej na plus!
Skład arganowego szamponu Eveline

 
Na opakowaniu takie oto info:
Innowacyjna maska do włosów 8 w 1 skutecznie uzupełnia ubytki keratyny, intensywnie regeneruje i odbudowuje włosy farbowane, rozjaśniane oraz zniszczone. Formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne, działające w synergii z olejkiem arganowym i płynną keratyną, chroni kolor oraz przywraca włosom elastyczność i piękny połysk. Głęboko odżywia i wzmacnia strukturę uszkodzonych i osłabionych włókien włosów. Natychmiast po zastosowaniu włosy stają się jedwabiście gładkie, lśniące i miękkie w dotyku. Łatwo się rozczesują i nie puszą się. Lekka formuła nie obciąża i nie zostawia żadnych osadów we włosach.

Maska znajduje się w elegancik słoiczku z wielkim otworem. Nawet moja wielka ręka bez problemu wsuwa się do środka i jest w stanie nabrać odpowiednią ilość gęstej, żółtawej maski. To jest naprawdę wygodne. 

Pojemność 500ml - maski jest naprawdę dużo i wystarcza na długo. Maska pięknie pachnie - szczerze już dla samego aromatu, który utrzymuje się na włosach jestem w stanie sięgnąć po kolejne opakowanie. Produkt dobrze rozprowadza się na moich włosach i równie dobrze z nich znika. 
 
Od razu po spłukaniu włosy są takie sypkie i lekkie. Lubię to uczucie. Dodatkowo świetnie się rozczesują, a po wysuszeniu błyszczą się i wyglądają zdrowo. Nie puszą się i nie są obciążone i przyklapnięte. Cieszę się, że maska nie powoduje szybszego przetłuszczenia się moich włosów. Kolejny plus za to, że w dotyku włosy są miękkie, elastyczne i po dłuższym czasie stosowania po prostu wyglądają lepiej, zdrowiej, ładniej.
Skład arganowej maski Eveline


Produkty otrzymane od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt
 

13 komentarzy:

  1. Zastanawiam się nad tą maską ;) Teraz jest w Biedronce więc tylko lecieć ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy polubiły ten duet ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. i u mnie duet spisał się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam szaloną ochotę na ten duet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam szampon i odżywkę z tej serii, były całkiem ok, kiedyś na pewno jeszcze kupię coś z tej serii ale nie są to moje ulubione kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  7. Did you know there's a 12 word phrase you can tell your crush... that will trigger deep feelings of love and instinctual attractiveness for you deep inside his chest?

    That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, please and guard you with his entire heart...

    12 Words Who Fuel A Man's Desire Instinct

    This impulse is so built-in to a man's mind that it will drive him to try better than ever before to to be the best lover he can be.

    Matter-of-fact, fueling this powerful impulse is so essential to getting the best possible relationship with your man that the moment you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You'll soon notice him expose his heart and mind to you in a way he never expressed before and he'll perceive you as the one and only woman in the universe who has ever truly interested him.

    OdpowiedzUsuń