czwartek, 30 stycznia 2014

Arganowy szampon i maska do włosów 8w1, Eveline.

Nie przypominam sobie, żebym miała zestaw tej samej firmy, z tej samej linii kosmetycznej do pielęgnacji moich włosów. A nie...przepraszam skłamałabym...miałam duet Alverde, który mnie nie zachwycił, niestety. Tak czy inaczej z ciekawością sięgnęłam po zestaw Argan+keratin Eveline Cosmetics, w skład którego wchodzi szampon i maska do włosów. Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że jeśli maska i szampon są z tej samej linii to będą lepiej współpracować na moich włosach i efekt będzie lepszy.

Arganowy szampon 8w1 od razu przypadł mi do gustu. Opakowanie jest eleganckie, butelka umieszczona w tekturowym kartoniku dodatkowo nadaje mu "ekskluzywności". Niby mała  rzecz a cieszy :)

Info z opakowania:
Szampon do włosów 8 w 1dokładnie i delikatnie myje włosy farbowane, rozjaśniane oraz zniszczone. Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne, działające w synergii z olejkiem arganowym i płynną keratyną, skutecznie chroni kolor oraz nadaje włosom blask. Intensywnie nawilża, odżywia i głęboko regeneruje włókna włosów. Natychmiast po zastosowaniu włosy stają się lśniące, miękkie w dotyku, łatwo się rozczesują i nie puszą się. Lekka formuła nie obciąża i nie zostawia żadnych osadów we włosach.

Szampon znajduje się w niewielkiej butelce. Przyzwyczajona jestem do pojemności 200ml, 250ml, 400ml. Tu mamy 150 ml czyli nie tak dużo. Na szczęście nie o ilość chodzi, a o jakość - a z niej jestem naprawdę zadowolona. Szampon jest gęsty i ma mleczną barwę. Pięknie pachnie - to słodki aromat przełamany jakąś goryczką. Dla mnie super. Przyjemnie, że zapach nie znika od razu po zmyciu szamponu, a pozostaje na włosach jeszcze przez kilka dłuższych chwil. 
 
Samo mycie włosów jest naprawdę przyjemne. Szampon dobrze się pieni, doskonale oczyszcza włosy i skórę głowy. Nie powoduje szczypania, pieczenia i innych tego typu nieprzyjemności. Wielki plus za to, że nie plącze moich włosów. Dobrze wypłukuje się z włosów, a po tej czynności włosy są naprawdę fajne. Nie mam problemu z ich rozczesaniem. Po wysuszeniu są lśniące i wyglądają zdrowo. Nawet moje okropne końcówki, z którymi toczę walkę od dłuższego czasu skapitulowały i w końcu wyglądają dobrze. Szampon jak najbardziej na plus!
Skład arganowego szamponu Eveline

 
Na opakowaniu takie oto info:
Innowacyjna maska do włosów 8 w 1 skutecznie uzupełnia ubytki keratyny, intensywnie regeneruje i odbudowuje włosy farbowane, rozjaśniane oraz zniszczone. Formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne, działające w synergii z olejkiem arganowym i płynną keratyną, chroni kolor oraz przywraca włosom elastyczność i piękny połysk. Głęboko odżywia i wzmacnia strukturę uszkodzonych i osłabionych włókien włosów. Natychmiast po zastosowaniu włosy stają się jedwabiście gładkie, lśniące i miękkie w dotyku. Łatwo się rozczesują i nie puszą się. Lekka formuła nie obciąża i nie zostawia żadnych osadów we włosach.

Maska znajduje się w elegancik słoiczku z wielkim otworem. Nawet moja wielka ręka bez problemu wsuwa się do środka i jest w stanie nabrać odpowiednią ilość gęstej, żółtawej maski. To jest naprawdę wygodne. 

Pojemność 500ml - maski jest naprawdę dużo i wystarcza na długo. Maska pięknie pachnie - szczerze już dla samego aromatu, który utrzymuje się na włosach jestem w stanie sięgnąć po kolejne opakowanie. Produkt dobrze rozprowadza się na moich włosach i równie dobrze z nich znika. 
 
Od razu po spłukaniu włosy są takie sypkie i lekkie. Lubię to uczucie. Dodatkowo świetnie się rozczesują, a po wysuszeniu błyszczą się i wyglądają zdrowo. Nie puszą się i nie są obciążone i przyklapnięte. Cieszę się, że maska nie powoduje szybszego przetłuszczenia się moich włosów. Kolejny plus za to, że w dotyku włosy są miękkie, elastyczne i po dłuższym czasie stosowania po prostu wyglądają lepiej, zdrowiej, ładniej.
Skład arganowej maski Eveline


Produkty otrzymane od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt
 

12 komentarzy:

  1. Zastanawiam się nad tą maską ;) Teraz jest w Biedronce więc tylko lecieć ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy polubiły ten duet ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. i u mnie duet spisał się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam szaloną ochotę na ten duet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam szampon i odżywkę z tej serii, były całkiem ok, kiedyś na pewno jeszcze kupię coś z tej serii ale nie są to moje ulubione kosmetyki

    OdpowiedzUsuń