wtorek, 20 listopada 2012

84. Koperta niespodzianka.

 Dziś kolejna niespodzianka w mojej skrzynce na listy. No dobra, koperta nie zmieściła się do środka i listonosz postanowił zostawić ją zawieszoną na furtce, tuż nad skrzynką:) Nie oczekiwałam żadnej przesyłki, więc w mgnieniu oka kopertę otworzyłam i z wielkim zaciekawieniem wsadziłam oko do środka. Z wielkim uśmiechem na buźce wyjęłam jelenia...
Rzecz jasna Białego Jelenia ;) A dokładnie odświeżający żel do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem. Naprawdę jestem mile zaskoczona tą współpracą :) Nie wiedzieć czemu produkty Białego Jelenia wzbudzają we mnie sympatię. Może przez to, że ta marka jest na naszym rynku odkąd pamiętam. Albo po prostu zdaję sobie sprawę jak świetne kosmetyki ma w swojej ofercie. Tak czy inaczej, produkt otrzymany, zaczynam testować. Na moja opinię nie będziecie długo czekać, ponieważ znam ten żel nie od dziś ;)
Poza pełnowartościowym produktem otrzymałam 9 próbek, a wśród nich szampon do włosów orzech włoski, żel&szampon 2w1 nanomineralny dla mężczyzn, szampon do włosów ocet jabłkowy, a także żel do mycia twarzy. Lubię takie próbki, bo dzięki nim można sprawdzić czy dany produkt przypadnie nam do gustu.

11 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy :)
    Nie używałam nigdy wcześniej tych kosmetyków, także czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też paczuszka od nich i m.in. ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widziałam nigdy tego żelu, chętnie bym wypróbowała. nie wiesz, gdzie go można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten żel jest dostępny w mniejszych drogeriach typu Natura, Jasmin i małych sklepach kosmetycznych. Nie mam pojęcia co z Rossmanem...być może tam jest :) Jutro obadam sprawę ;)

      Usuń
  4. Ale fajna przesyłka :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam szampon hipoalergiczny i jest REWELACYJNY!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje:) fajna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o prosze Jelonek... ;) no fajnie , fajnie :) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń