niedziela, 9 lutego 2014

Podejmuję wyzwanie, a Wy? :)

Błąkając się po czeluściach interenetowego świata wpadłam na stronę bookznami.pl i wyzwanie, które mnie mocno zainteresowało...zaintrygowało wręcz :) Sprawa wygląda banalnie, zamierzam przeczytać do końca 2014 roku wymaganą ilość książek i już (jakoś tak 84 wychodzi do moich 170 cm wzrostu) :) Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu to bardzo przyjemna inicjatywa zwłaszcza dla ludzi, którzy lubią czytać i chętnie sięgają po książki. Osobiście ostatnio nie należałam do moli książkowych, może zmotywuje mnie ta akcja do sięgnięcia po tytuły, o których od dawna myślałam, ale zawsze brak było czasu, ochoty, pieniędzy, każda wymówka była dobra. 
 
O akcji przeczytałam 1,5 tygodnia temu i od tego czasu mam za sobą już dwie pozycje. Pierwszą jest "Chcę być jak agent" Weroniki Marczuk. Przeżywałam tą historię jak było o niej głośno w mediach, postać agenta Tomka osobiście doprowadzała mnie do szału ilekroć pojawiała/pojawia się na ekranie, w gazetach itp. Książka bardzo dobra i jeśli dodam, że zapłaciłam za nią całe 4,99 zł zamiast 39,99 to już w ogóle bajka :)
Druga pozycja to "Kołysanka dla małych kryminalistów", która urzekła mnie nie tylko ceną - 3zł!, ale również widocznym na zdjęciu ostrzeżeniem. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z taką rameczką na książce, więc chętnie zajrzałam co też jest takiego w środku ;) Dodam tylko, że informacja wielkimi literami "Narkotyki, prostytucja i niewinność. My dzieci z Dworca Zoo na ulicach Montrealu" również zachęciła mnie do kupna i przeczytania. Zaczytywałam się w młodości dziećmi z Dworca Zoo i ciekawa byłam co oferuje ta książka. Przeczytana, połknięta na 3 razy - nie wywarła na mnie jakiegoś szokującego wrażenia, może jakbym była młodsza to odbiór byłby inny. Ale warta przeczytania...kilka cytatów nawet sobie zaznaczyłam, więc pewnie się tym podzielę w najbliższym czasie. 

Obecnie jestem w połowie książki "Bracia & siostry" i jeszcze nic nie zdradzę ;)

Jak widać wyzwanie podziałało mobilizująco na mnie i moje czytanie. Ciekawa jestem czy uda mi się połknąć tych kilkadziesiąt wymaganych książek. Do grudnia dużo czasu, więc jest szansa  :)

I tu prośba do Was. Może macie jakieś tytułu, z którymi warto się zapoznać? Coś godnego uwagi ostatnio czytałyście? Może jest książka, która wywarła na Was szczególne wrażenie? Dajcie znać, chętnie sięgnę i się zapoznam :)

46 komentarzy:

  1. Kusi mnie to wyzwanie :) oj kusi :D ale jakoś wątpię, ze podołam, mimo iż czytać lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ja nie zakłądam, że uda mi się osiągnąć cel w 100%, ale zobaczymy jak wyjdzie :)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za powodzenie akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne wyzwanie, życzę wytrwałości w realizacji :)
    ze swojej strony polecam pozycję: "Stulatek który wyskoczył przez okno i zniknął" - połknęłam w dwa dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję :) Zapisuje na listę książek do przeczytania :)

      Usuń
  4. Jeśli jesteś inteligentna, lubisz rozmyślać, masz poczucie humoru i dystans do świata, polecam "Lęk i odrazę w Las Vegas" Huntera Thompsona. Jeśli jesteś konserwatywna, "walisz głową o posadzkę w kościele" - zapomnij o tej pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe...po tą książkę wyciągnę ręcę w pierwszej kolejności w takim razie :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Powodzenia w takim razie i wielu udanych książek do poczytania! :)

      Usuń
  6. 'Gwiazd naszych wina' przeczytaj koniecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzięki :) Chętnie zapoznam się z tą książką :)

      Usuń
  7. powodzenia :) ja to czytam jedynie coś od czasu do czasu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie Ty takie tanie książki kupujesz :D?
    ostatnio przeczytałam "Zaklinacza Czasu", bardzo polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książkę wpisuje na swoją listę :)
      A tanie książki kupiłam na stoisku z przecenioną prasą. Z racji tego, że dojeżdżam do stolicy pociągiem to codziennie mijam taki kramik i mogę sobie pogrzebać ;)

      Usuń
  9. gdzie ty takie tanie ksiazki znalazlaś?bardzo mnie to ciekawi.lubie czytać,choc przewaznie brak mi na to czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie tanie książki na stoisku z przecenioną prasą :) Zwykle w pobliżu dworców kolejowych coś takiego można znaleźć ;) Czas...no właśnie jego zawsze brakuje.

      Usuń
  10. Cholerka, chętnie wzięłabym udział, ale obawiam się, że nie pogodzę nauki i tyyylu książek :p chociaż dla chcącego nic trudnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj tak z ciekawości. Nie chodzi o to, żeby w 100% wykonać zadanie, ale sprawdzić ile uda się przeczytać. Ja to tak odbieram :)

      Usuń
  11. U mnie swobodnie usiąść i poczytać graniczy z cudem, a tak z doskoku nie lubie, dlatego trochę mi się teraz schodzi na czytaniu :) Ale wyzwanie bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyszłam się przywitać ;)
    W końcu trafiłam i do Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia :) Zależy co lubisz.. Mnie ostatnio zachwycił thriller ,,Alex" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne wyzwanie, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem jaki rodzaj książek lubisz, ale ostatnio pisałam o kilku książkach u siebie (m.in. Marcowe fiołki czy Zaklinacz czasu), może coś z nich przypadnie Ci do gustu :) I powodzenia w akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przy moim trybie przeczytanie w rok 165 książek chyba jest nie możliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj! Tęsknię za Antoniną Guzik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. to mi sie podoba :))
    u mnie dziś 1-wsze urodziny bloga i Konkurs będzie mi miło jeśli zaglądniesz :)) Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak na razie nie mam czasu na książki :/ o ile nie liczyć "literatury szkolnej" - notatek, kserówek, skanów i podręczników to nic innego nie wpadło mi w ręce chyba z pół roku !!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Polecam ,,Piąta fala''. W październiku wychodzi już druga część ;) Świetna, wciągająca książka, zawiera w sobie wszystko: dramat, romans, science fiction, pisana prostym językiem o nadludzkiej cywilizacji, która próbuje spowodować wymarcie całej ludzkości.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lol powodzenia ! :D Ja nie mam aż tyle czasu :]

    OdpowiedzUsuń
  22. dobry wybor :)) tez sie musze wrescie wziasc za jakies ksiazkiii w koncuu :p pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. o kurcze dawno mnie tu nie było ;D
    zaciekawiła mnie ta druga pozycja, tez uwielbiam my dzieci z dworca zoo. nawet na prezentacji maturalnej z niej korzystalam ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous
    Vitamin Alami Untuk Memutihkan Wajah Dan Tubuh

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapewniamy medycynie do leczenia różnego rodzaju problemów zdrowotnych, poprzez zastosowanie leku, który jest już zapewnione ziarno można leczyć chorobę całkowicie.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń