środa, 14 listopada 2012

Nabór testerów Kotanyi.

Jak zauważyłyście na moim blogu nie pojawiają się informacje o akcjach testowania, konkursach i tym podobnych zdarzeniach. Nie chcę wkładać wszystkiego do jednego "wora", a przede wszystkim nie bardzo mam czas na wyszukiwanie tego typu informacji. 

ALE dziś zrobię wyjątek bo właśnie się dowiedziałam, że załapałam się na testowanie prowadzone przez firmę Kotanyi. A skoro ja się załapałam to z pewnością Wy również macie duże szanse! Zwłaszcza, że ta akcja nie jest jeszcze za bardzo rozreklamowana, chyba ;) Przystąpić można na facebooku, trzeba odpowiedzieć krótko na pytanie otwarte, które wczoraj brzmiało: "czym dla Ciebie jest świeżość w kuchni" (czy jakoś tak). Warto spróbować!
Nabór trwa do 25.11.2012 roku, codziennie wybieranych jest 10 osób.

Bez zbędnego pisania, oto link:

7 komentarzy:

  1. ooo chyba się zgłoszę :) Uwielbiam wszelkie przyprawy w młynkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam przyprawy i gotowanie. Dziękuję bardzo za cynk, już wzięłam udział i liczę na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak "rozdają" to trzeba korzystać i się zgłaszać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się od dwóch dni ale chyba nie mam szczescia ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja tez sie zglosiłam.. zobaczymy czy tym, razem szczescie dopisze :)

    OdpowiedzUsuń