środa, 5 grudnia 2012

100. Dziecięce mydełko pod prysznic i do kąpieli Deep Ocean, Hegron.

Dziś kolejny produkt firmy Hegron, który otrzymałam za pośrednictwem Pani Moniki z CREDO PR  dziecięce mydełko pod prysznic i do kąpieli Deep Ocean. Ponieważ cały czas mam w sobie dużą cząstkę dziecka to uznałam, że ten produkt będzie mi się wyjątkowo przyjemnie testowało. Czy ten produkt mnie zachwycił? O tym trochę dalej...
Butelka jest naprawdę duża. Mieści w sobie aż 950 ml czerwono-różowego płynu. Konsystencja jest trochę gęstsza od zwykłego żelu. Pod prysznicem dobrze się rozprowadza na ciele, a w kąpieli przyjemnie łączy z wodą dając dużą ilość pianki :) Piana jest puszysta i długo utrzymuje się na powierzchni wody. Po kąpieli łatwo się spłukuje z ciała to mydełko.
Zapach...a etykiecie napisane jest, że ów produkt posiada cudowny aromat egzotycznych owoców.  Widocznie nie znam tych owoców, bo ja tam nie wyczuwam takiego zapachu. Dla mnie jest to dość mocno perfumowany, różany aromat. Nie do końca do mnie przemawia. Na szczęście po kąpieli nie utrzymuje się długo na skórze. Podczas kąpieli zapach również szybko się ulatnia, więc nie jest on męczący ;) O ile mi nie do końca przypadł on do gustu to podczas wizyty mojej kuzynki z 5 letnią córeczką obydwie były nim oczarowane. Młoda spędziła w wannie spora ilość czasu bawiąc się w "morski świat". Po kąpieli stwierdziła, że w końcu pachnie jak księżniczka! ;)  Zatem wszystko zależy od indywidualnych preferencji:)
Aplikacja jest naprawdę wygodna. Nie wyobrażam sobie dźwigania tak wielkiej butli, która byłaby zamknięta na"klik". Dzięki takiemu rozwiązaniu kilka pompek do wanny, albo 1-2 na gąbkę i jest idealnie :) Butelki nie trzeba przestawiać, dźwigać i robić dziwnych manewrów, żeby się dostać do ukrytego w środku płynu.
Mydło Deep Ocean należy do kosmetyków myjących, które są wyjątkowo delikatne dla skóry zarówno dzieci jak i osób z wrażliwą skórą. Nie wysusza i nie powoduje podrażnień. Dobrze usuwa wszelkie zanieczyszczenia z ciała, a do tego przy zatknięciu z oczami nie powoduje nieprzyjemnego szczypania i łzawienia. Produkt był testowany dermatologicznie, posiada neutralne pH.
Na koniec opakowanie, które jest naprawdę atrakcyjne. Podwodny świat w wyrazistych kolorach i dużą ilością elementów. Z pewnością przykuje uwagę najmłodszych, a i tych trochę starszych również :) Osobiście bardzo mi się podoba i uważam, że jest naprawdę przemyślane.

I pozostaje mi tylko zadać pytanie odnośnie miejsca, gdzie go można nabyć? No właśnie gdzie? Muszę przyznać, że do tej pory nie natknęłam się w żadnym sklepie na ten produkt. A szkoda, bo to przyjemne mydło, które z pewnością przypadnie do gustu dzieciom i ich rodzicom :)

10 komentarzy:

  1. ooo wygląda fajnie ;p dla mojego siostrzeńca byłby to cudowny prezent ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie też pomyślałam, że idealnie nadaje się na prezent :)

      Usuń
  2. Grunt że krzywdy nie robi :) Bardzo ładne opakowanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. już wiem po co sięgnę, gdy będę chciała pachnieć jak prawdziwa księżniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam obecnie drugi żel z tej firmy, tym razem w bordowej butelce, a poprzednio miała w zielonej. Ten w zielonej był o przepieknym zapachu owoców egzotycznych, normalnie urzekał mnie, a ten co teraz mam jest... męski... ale podpasował mojemu męzowi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli do pełni szczęścia brakuje tej butelki :D Fajnie, że i mąż znalazł coś dla siebie :)

      Usuń
  5. Na prezent jak znalazł:) Gratuluję 100 posta:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy z nas ma w sobie cząstkę dzieciaka, najważniejsze, żeby nigdy jej nie zgubić w tym pędzącym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda obłędnie ten żel dla małej księżniczki, małej syrenki :)
    Ja dla Juniorka używam produktów specjalistycznych, Oillan, Seni, Menalind, Bioderma :)

    OdpowiedzUsuń