wtorek, 18 grudnia 2012

Przesyłka :)

Mała przesyłka dostarczona przez mojego ulubionego Pana kuriera :) Jest wyjątkowo miłym, uprzejmym i przystojnym człowiekiem ;) Dziś było mi go szkoda...nos czerwony, policzki jak u Hałabały. Widać, że jego praca nie należy do najwspanialszych ;)
 A w kopercie antyperspirant Garnier. Udało mi się załapać na kolejne testowanie. Antyperspirant bardzo mnie cieszy, bo mój jest już na wykończeniu. Kilka złotych zostanie mi w kieszeni :D
W tym tygodniu dotarły do mnie również kieliszki, które otrzymałam za wypełnienie ankiety odnośnie Barmańskiej ;) Kieliszków nigdy za wiele, więc jestem zadowolona! :)

Odnoszę wrażenie, że grudzień jest miesiącem, w którym firmy niechętnie wysyłają produkty. Taka trochę susza...mam nadzieję, że w styczniu będzie lepiej ;)

30 komentarzy:

  1. Ja wygrałam teraz mnóstwo konkursów i czekam na paczuszki :D wczoraj przyszły 2 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje gratulacje! :) A teraz zajrzę co tam dostałaś ;)

      Usuń
  2. Ja też załapałam się do tego testowania:);)Paczuszka niestety przyjdzie do domu także ja swój zacznę testować dopiero jak przyjadę na święta:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że paczuszka będzie na Ciebie czekać :)

      Usuń
  3. Też mam ten roll-on :) Jak zobaczyłam tą kopertę kurierską, to od razu pomyślałam, że to pewnie testowanie garniera :)
    Miłych testów.

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak pięknie :) Nie używałam tego dezodorantu, daj znać jaki jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością niebawem pojawi się opinia :) Pierwsze wrażenie....pięknie pachnie :)

      Usuń
  5. tak samo mam wrazenie ze grudzien to miesiac suszy :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. A ja wręcz przeciwnie :) Za to typowy spray mi jakoś nie podchodzi :/

      Usuń
  7. Fajne przesyłeczki :) Ja coś ostatnio o wszystkich testowaniach dowiaduję się po fakcie... a przydałaby mi się taka kulka. No i kieliszeczki też super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Gdyby nie to, że dostałam maila z reklamą tego testowania też pewnie nic bym nie wiedziała ;)

      Usuń
  8. oo mój mąż też jeździ w DPD :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również dostałam ten antyperspirant parę dni temu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam, że tylko ja zwracam uwagę na przystojnych kurierów :D
    Podejrzewam, że wbrew pozorom mają dużo roboty w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja im nie zazdroszczę tuż przed świętami...to tacy pomocnicy świętego Mikiego ;)

      Ja zawsze najpierw zwracam uwagę na wręczającego mi paczkę, a dopiero później na samą paczkę ;)

      Usuń
  11. Bierz się za Pana kuriera :DDD
    Zapraszam do mnie.
    http://hushaaabye.blogspot.com
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Taka trochę susza" - i w tym momencie pomyślałam o kieliszkach. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! :) Ja też zgłaszałam się do testów, ale widocznie Garnier mnie nie lubi ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wcale bym się nie zdziwiła jakby Garnier robiło losowanie testerów ;)

      Usuń
  14. Zazdroszczę że masz szansę testować takie fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kieliszki w sam raz na sylwestra! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wspaniałości :)
    Ja też jestem nowa w akcji, ale tym nie mniej bardzo mi się zaczyna podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. niezły zakres; od kieliszka do rollona :D, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje :) Ja dopiero bloguje 2 miesiąc i nie mam porównania z innymi miesiącami roku, ale jesli grudzień to okres suszy jak mowi wiele osób, to ja się boję stycznia :P

    OdpowiedzUsuń