wtorek, 25 grudnia 2012

Święta, święta :)

Święta w pełni :) Po wykańczającym maratonie kuchenno-sprzątającym cieszę się błogim lenistwem w moim wyrku. Tak sobie rozmyślam i dochodzę do wniosku, że po tegorocznych przygotowaniach świątecznych spokojnie znalazłabym pracę w ekipie sprzątającej i ekipie przygotowującej przyjęcia ;) 

Neostrada nie zrobiła mi niespodzianki na święta pozostałam bez dostępu do netu. Chwilowo udało mi się wypożyczyć lapcia od siostry, a internet sąsiedzki;) Za moment pewnie przestanie działać :D 

Nie wiem jak jest u Was, ale u mnie odkąd pamiętam przed świętami jest dużo do zrobienia. Dużo za dużo! Potraw tyle, że spokojnie można by wyprawić wesele, wszystkie kąty wysprzątane, błyszczące, a z podłogi można spokojnie jeść :D Jaki jest efekt takiego działania? Do wigilijnego stołu zasiadam wyczerpana, a przez kolejne dni cieszę się słodkim lenistwem ;) Z roku na rok obiecuję sobie, że przed następnymi świętami będzie inaczej i oczywiście jest po staremu. Mojej mamy nie da się przekonać do innego podejścia do przygotowania świąt. 

Ponieważ wczoraj nie miałam wolnej chwili, żeby tu zajrzeć dziś chciałabym Wam złożyć życzenia świąteczne. Oby ten czas spędzony w gronie najbliższych osób dał Wam wiele radości. Żeby każda chwila wypełniona była mieszanką miłości, radości, aromatem piernika i cudownej choinki! Po prostu Wesołych Świtąt!

A teraz znikam po kawałek tortu makowego...i może odrobina ryby po grecku...tyle pyszności! Ciężko się zdecydować!:)

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w te święta. :) Aby każdy kolejny dzień sprawiał Ci radość i aby te święta były spędzone, w rodzinnej atmosferze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez mam dosyć, ale praca w kuchni to nie dla mnie, choć jestem z zawodu Technik Żywienia
    Wesołych

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznego:)
    No i jeszcze Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczności i życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moze i juz za pozno na zyczenia swiateczne ale zycze swietnego sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń