sobota, 15 grudnia 2012

Na pazurkach Jolly Jewels nr 108.

 Po Jolly Jewels nr 106 przyszedł czas na pomalowanie pazurków nr 108. Trochę ostrożnie podeszłam do tego lakieru. Nawet zastanawiałam się czy nie oddać go koleżance w ramach prezentu świątecznego. A wszystko dlatego, że ten lakier inaczej wygląda w opakowaniu, a trochę inaczej na pazurkach. Wydawał  mi się taki strasznie strojny i przesadzony, ale naprawdę miło mnie zaskoczył. Jaki jest? BOSKI!!! Absolutnie nie zamierzam go oddać! :)
Podobnie jak 106 ciężko jest uchwycić na zdjęciu całe piękno tego lakieru. Świetnie bawi się światłem i cudownie się mieni. Niestety na zdjęciach jest wstydliwy i bardzo skryty.  Dziś trochę zdjęć, a opinia za jakiś czas :)

Na pazurkach 2 warstwy, które idealnie kryją. Dzięki temu nie ma prześwitów ;)

 
I jak Wam się podoba? :) Mój tata dziś stwierdził, że to idealny lakier na Sylwestra, moja sis obstawia Wigilię z tym lakierem na pazurkach :) A ja obecnie nie mam ochoty się go pozbyć z pazurków :D

20 komentarzy:


  1. wygląda cudownie!
    rzeczywiście na karnawał jak znalazł, ale taka czerwień sprawdzi się i na święta.
    bardzo ładnie się mieni, aż nie chce się wierzyć, że na zdjęciach lakier jest 'wstydliwy' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetny, nie ma co ukrywać. Choć na codzień to bym go nie używała, ale na święta to i owszem.

    OdpowiedzUsuń
  3. baaardzo fajny kolor :D jak będę chciała kupić coś z tej serii to wiem już który wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi cała ta kolekcja kojarzy się z sylwestrem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo..bardzo świąteczne :) To już kolejny raz kiedy widze u kogoś te lakierki...i bardzo je chcę!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie no kolorem pierwsza klasa, zakochałam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest świetny na jakieś imprezki ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny jest, uwielbiam tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wygląda na paznokciach! Już wiem co chcę dostać pod choinkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. no noooo ma w sobie to wyjątkowe COŚ ;) i faktycznie nada się zarówna na święta jak i na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny jest, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealny kolor na święta i na sylwestra - wygląda extra!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek jest zabójczy - wygląda jak piękna choinkowa bombeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak widzę kolejny post z lakierem GR to aż mnie trzęsie - BO JA NIE MAM DOSTĘPU DO ICH KOSMETYKÓW!!

    OdpowiedzUsuń