piątek, 14 grudnia 2012

Pomadka Hydra Renew, Rimmel.

 
 Nadszedł czas na moją nową miłość, która mnie po prostu oczarowała od pierwszego wejrzenia i nałożenia. Pomadka Hydra Renew Rimmel, kolor 700 Nude Delight. Absolutnie fantastyczna! Nikomu jej nie oddam i nawet rozważam zakup kolejnej tak na "zapas" ;)
 
Kilka informacji ze strony Rimmel  
Wypielęgnowane i nawilżone usta oraz maksimum koloru! Innowacyjna potrójna formuła z kolagenem, peptydami i kwasem hiarulonowym głęboko nawilża oraz regeneruje usta. Usta są do 70% bardziej nawilżone i do 60% gładsze. Maksimum koloru przez cały dzień! Ochrona przeciwsłoneczna SPF 20. Twoje usta są soczyście pełne i perfekcyjnie podkreślone kolorem. Zawartość witamin A, C i E oraz przeciwutleniaczy regeneruje usta i chroni je przed uszkodzeniami.
 
Moje poszukiwanie idealnej pomadki w kolorze nude trochę trwało. Aż w końcu dzięki znajomej blogerce odkryłam mój ideał. W międzyczasie trafiłam na 2 pomadki, które chociaż kolorystycznie ładne i przyjemne w aplikacji nie miały "tego czegoś". Rimmel spełnia wszystkie moje zachcianki! :) 

Kolor...dla mnie absolutnie fantastyczny. Lekko beżowy, w bardzo ciepłym odcieniu. Wygląda niezwykle naturalnie na ustach. Wiadomo im więcej warstw się nałoży tym kolorek będzie intensywniejszy. Ja wykonuję lekkie maźnięcie, żeby efekt był delikatny.

Pomadkę Hydra Renew bardzo przyjemnie się nakłada. Nie muszę wykonywać mnóstwa maźnięć, żeby uzyskać kolor na ustach. Ma kremową, miękką konsystencję, dzięki której z łatwością otula usta i daje niesamowity efekt! :) Zapach jest naprawdę przyjemny, delikatny lekko kremowy. Takie miłe dopełnienie całości!
Miłe zaskoczenie to jej nawilżające działanie. Już kilka razy "nacięłam" się na takie obietnice, które niestety nie miały nic wspólnego z rzeczywistością. W tym przypadku jest inaczej. Tuż po nałożeniu na usta...nic się nie działo. Pomadka wyglądała matowo i wydawało mi się, że nici  z nawilżenia. Jednak po kilku chwilach pomadka zaczyna się "topić" na ustach, daje lekki efekt błyszczenia i wyczuwa się nawilżenie. Pomadka nie podkreśla niedoskonałości ust. Prezentuje się naprawdę ładnie :)
Minusik za trwałość. Niestety kolor szybko znika z ust. Nie przechodzi testu jedzenia i picia ;) Z drugiej strony znika w bardzo naturalny sposób, więc nie szpeci.

Cena...nie należy do niskich, ale też nie jest zbyt wygórowana. W regularnej cenie to około 30 zł. Ja kupiłam w rossmanowej promocji za niecałe 15 zł :) 

A wy jakich firm szminek używacie? Może macie coś godnego uwagi? Chętnie poczytam i być może się skuszę :)

17 komentarzy:

  1. piekny kolorek i taki nie rzucający sie w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka wygląda bardzo ładnie, ale to zupełnie nie mój kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, każdy ma swoje pomadkowe ulubione kolorki :)

      Usuń
  3. Ślicznie prezentuje się ta pomadka :) Ma niesamowity kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie ten kolorek (przynajmniej na zdjęciach) trochę przypomina pomarańczkę :) Nawet dla samego opakowania chciałabym ją mieć (uwielbiam fiolet!).

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor co prawda nie mój, ale ważne, że Tobie się podoba i do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego koloru jeszcze nie miałam;-) ładnie się prezentuje;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny i nawet neutralny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda trochę jak pomarańcz

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna pomadka! Zazdroszczę:) Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten kolorek zachwyca:))) bardzo lubie pomadki z Rimmel:)))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. a wlasnie rimmel airy fairy 070 to moja ulubiona:))))))))))

    OdpowiedzUsuń