niedziela, 9 grudnia 2012

Lakierowe zakupy :)

 Ostatnio paczuszkowa susza. Co mnie w sumie nie martwi. Przyjemnie jest otrzymywać niespodzianki od mojego listonoszowego "Mikołaja", ale czasem trzeba mu dać trochę odpocząć :) Zwłaszcza w taką pogodę. Śniegu pełno, a mój listonosz na rowerku śmiga. Ani deszcz, ani śnieg nie jest w stanie go zatrzymać :D Tym razem małe paczuszkowe niespodzianki zrobiłam sobie sama.
 Uczciłam dzień darmowej dostawy i po raz pierwszy zrobiłam zakupy w Minti :) I teraz już wiem, że były to pierwszy, ale z pewnością nie ostatnie zakupy! :) Rozczulił mnie sposób opakowania moich zakupów. Mała rzecz, a jak cieszy oko :) Z bólem serducha pozbyłam się opakowania, żeby zobaczyć moje zdobycze :)
 Dwa lakiery Barry M. Kolory: grapefruit i bright purple. Nie mam pojęcia, który podoba mi się bardziej :D
 W kolejnej paczuszce lakiery odkupione od Antii z e-cosmetics, która wyprzedawała kilka lakierowych elementów ze swojej kolekcji. Długo siedziałam na jej blogu przeglądając lakiery na sprzedaż i mocno się zastanawiałam czy na pewno potrzebuję kolejnych w swojej kolekcji. Aż w końcu przyszło oświecenie i uznałam, że jak najbardziej potrzebuję! No i mam ;) Orly sweet peacock, Colour Alike nr 166 i filetowo-fuksjowy Daily. Wszystkie piękne :)
 Od razu pomaziałam sobie pazurki, bo nie mogłam się doczekać jak się prezentują te kolory! Jestem zachwycona wszystkimi! A najbardziej tym Orly...Orly pokochałam od pierwszego maźnięcia na pazurku! Coś cudownego!
Tak prezentują się wszystkie razem :) Teraz będę malować pazurki chyba co godzinę, żeby zachwycać się tymi kolorkami :D A najlepsze jest to, że czekam jeszcze na dwie lakierowe przesyłki ;) Coś mi się wydaje, że obok żeli pod prysznic, szminek i błyszczyków właśnie lakiery do paznokci stały się moim nowym obiektem westchnień i uboższego portfela :D To teraz mój taki lakierowy obłęd ;)

A Wam który kolorek podoba się najbardziej? :)

39 komentarzy:

  1. Świetne kolorki :)

    Najbardziej podoba mi się ten różowy z Barry M ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko zobaczyłam ten kolor u Amethyst to po prostu musiałam go mieć! :)

      Usuń
  2. Tak wiem to post o lakierach, ale ja chce więcej zdjęć kici ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiciowa sesja....czemu nie ;) Tylko moja modelka jest bardzo rozkapryszona i nie wiadomo czy pozwoli sobie na sesję :D

      Usuń
  3. Bardzo ładne fioletowe kolorki ^^

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że właśnie fiolety królują w mojej kolekcji :)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  4. Lakier z Orly jest przepiękny... a na te z Barry M sama się czaję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się długo czaiłam, aż w końcu pomyślałam sobie, że raz się żyje! :)

      Usuń
  5. ostatni i pierwszy;) w sam raz na Sylwestra;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Orly sweet peacock - ale cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawde pieknie zapakowane, a lakiery maja świetne kolorki, zwłaszcza niebieski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania są śliczne :) Jestem pod wielkim wrażeniem!

      Usuń
  9. Wszystkie piękne, ale ten z Orly to już w ogóle cudeńko :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak Ci się sprawdza Orly? - mam 3 z tej firmy i ani jeden nie grzeszy trwałością...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go na pazurkach 2 dzień i na razie trzyma się idealnie! :) Nie wiedziałam, że są nietrwałe :(

      Usuń
  11. Ja zawsze w wakacje mam taką "fazę" na kupowanie lakierów :) Teraz wyjątkowo odbiło mi na punkcie balsamów do ust :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe...dobrze, że nie tylko ja łapię "fazy" w zakupach ;)

      Usuń
  12. Grapefruit jest piękny, mam i podziwiam. :D Jeśli jesteś zainteresowana, to mam na sprzedaż 2 lakiery Barry M - jeden nowy, drugi raz użyty, ew. możemy się jakoś dogadać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zajrzałam do Ciebie i teraz biję się z myślami :D Muszę się z tym przespać ;)

      Usuń
  13. Najbardziej podoba mi się niebieski Orly- smakowity kąsek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dziś sobie wymazałam nim pazurki i teraz do nich wzdycham :D

      Usuń
  15. mrrrrau! wszystko bardzo ładne, czekam na swoją paletkę ze sklepu mint ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wszystkie piękne:) Czyli zapowiada się miła paczuszka :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tolusia jest piękna i ma bardzo mały rozumek ;)

      Usuń
  17. Kiciuś uroczy :) Pazurki też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kocur ładniejszy niż moje pazury...muszę z nimi w końcu zrobić porządek!

      Usuń
  18. Mam podobny ten niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Lakierów nigdy nie jest za dużo :) Ładne kolorki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne kolory!
    A kociak rozkoszny, strasznie marze o takim małym puchaczu :)
    Jak tylko skończę studia, na pewno przygarnę małego przyjaciela :)

    OdpowiedzUsuń