niedziela, 2 września 2012

8. Ulubiona maseczka do włosów.

Historia z tym produktem jest całkiem interesująca. Jak już wspominałam produkty firmy Avon goszczą w moim domu od dłuższego czasu. Przynosząc katalog do domu przechodzi on z rąk do rąk. Tym samym wszystkie kobiety mają swoje avonowe marzenia:) Moja mama w zeszłym roku zapragnęła dobrej maseczki do włosów, która sprawi, że jej włosy będą piękne, zdrowe i błyszczące. Zamówiła maseczkę Mandarynka i Kiwi.
Zachwalała ją już po pierwszym użyciu. Nie wiedzieć czemu podeszłam dość sceptycznie do tematu. Owszem produkt ładnie pachniał, ale nie byłam do niego przekonana. Chyba zniechęciło mnie tych 5 minut, które muszą minąć zanim kuracja dobiegnie końca. Minęło kilka miesięcy, zachwyt mamy tylko wzrastał, kolejne pudełeczka maski znikały, aż w końcu postanowiłam spróbować i zapach mandarynek i kiwi mnie pochłonął. Tym oto sposobem maseczka na stałe zagościła w moim domu. I jak tu nie mówić, że mama ma zawsze rację?
Jogurtowo nabłyszczająca maseczka do każdego rodzaju włosów Mandarynka i Kiwi firmy AVON.

Cena: w zależności od katalogu od 6,90 zł do 9,90 zł.
Maseczka łatwa w użyciu i świetnie spełniająca swoje zadanie jakim jest właśnie nabłyszczanie. Sposób użycia: "Nakładać na umyte, wytarte ręcznikiem włosy. Pozostawić 5 minut, a następnie dokładnie spłukać". Stosuję się do tego zalecenia tylko wówczas gdy czasowo mogę sobie na to pozwolić. W większości przypadków nie osuszam włosów ręcznikiem tylko je "wyciskam" ręcznie. 5 minut na włosach to też luksus, na który nie zawsze mogę sobie pozwolić. Na szczęście krótszy czas i wilgotniejsze włosy nie maja wpływu na efekt końcowy:) Włosy pięknie się błyszczą, wyglądają na zdrowsze i po prostu zadbane.

Maseczka zawiera wyciągi z mandarynek i kiwi, które świetnie poprawiają nastrój podczas stosowania. Piękny owocowo - słodki zapach sprawia, że przenoszę się na chwilę na rajską wyspę, gdzie liczę się tylko ja. Można się rozmarzyć:)
"UWAGA: Produkt nie jest przeznaczony do spożycia. Produkty tylko do użytku zewnętrznego". Zawsze bawiły mnie takie teksty. W tym przypadku uważam, że jest on jak najbardziej wskazany. Konsystencja budyniu, piękny zapach słodko-owocowy aż kusi, żeby sprawdzić jak produkt smakuje.

Nie trudno się domyślić po ilości maseczek na zdjęciu, że używam ich regularnie i darzę je szczególną sympatią;)

Zalety:
  • przyjemny owocowy zapach
  • widoczny efekt nabłyszczania już po 1. użyciu
  • konsystencja budyniu
  • ułatwia rozczesywanie włosów
  • przystępna cena


Wady:
  • niewygodne opakowanie
  • brak informacji o składzie produktu w języku polskim
  • za szybko się kończy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz