wtorek, 4 września 2012

18. Ogórkowa emulsja 2 w 1, Beauty Formulas


Ogórkowa odświeżająca emulsja 2 w 1 firmyBeauty Formulas to produkt, który niedawno nabyłam przez internet jako dodatek do zakupów. Jak już się płaci za przesyłkę to zawsze przyjemniej coś dołożyć, żeby i koszty wydawały się mniejsze i radość z otwierania paczuszki była większa!:) 

Kilka zdań z opakowania:
"Emulsja jest kompozycją łagodnych składników zawierających wyciąg z ogórka i oczaru wirginijskiego. Chłodzące, kojące, odświeżające właściwości ogórka w połączeniu z oczarem wirginijskim aktywnie oczyszczają i tonują skórę, wyrównują jej koloryt, redukując zaczerwienienia i podrażnienia".

 

Faktycznie już po pierwszym zastosowaniu czuć, ze skóra jest oczyszczona i taka przyjemnie gładka. W upalne dni naprawdę trudno jest utrzymać matowość twarzy. I naprawdę nie sądziłam, że taki produkt sprosta temu zadaniu. Miła niespodzianka, bo twarz po aplikacji jest matowa, zero błyszczenia. Przyjemnie się nakłada tą emulsję. Wyciska się odpowiednią ilość na wacik i wsmarowuje delikatnie w skórę twarzy i szyi. Faktycznie produkt ten lekko chłodzi, ale przy tym nie podrażnia skóry. Odczucie po aplikacji jest przyjemne i aż chce się ponownie zastosować.

Skusiła mnie obietnica ogórkowego aromatu, którą po prostu uwielbiam, zwłaszcza okresem letnim. Taki zapach dodaje energii i mocno odświeża. Niestety w przypadku tego produktu lekko się zawiodłam. Aromat w ogóle nie przypomina świeżego, soczystego ogórka. Jak widać nie można mieć wszystkiego;)
Firma Beauty Formulas do tej pory kojarzyła mi się tylko z kremami do rąk - duże opakowaia, przyzwoita cena, przyzwoity produkt. Od teraz będzie mi się kojarzyła z emulsją ogórkowo odświeżającą, która jest w świetnej cenie i jako produkt jest rewelacyjna moim skromnym zdaniem!
Zapłaciłam za tą emulsję 6,99 na allegro i naprawdę nie żałuję! Wczoraj widziałam ten produkt w drogerii Jasmin za 11 zł.

1 komentarz: