poniedziałek, 3 września 2012

17. Kompletowanie produktów do rozdania.

Postanowiłam rozpocząć kompletowanie kosmetyków do rozdania. I wiecie z czym mi się to skojarzyło? Z poszukiwaniami prezentów gwiazdkowych:) Nie ukrywam, że bardzo lubię obdarowywać moich bliskich i zanim kupię jakiś przedmiot długo się zastanawiam czy będzie się podobać danej osobie. Z produktami do rozdania mam pewien problem, bo nie mam pojęcia co może być dla Was atrakcyjne, a nie chcę kupić czegoś ot tak na "odwal się". Dziś była wena do kupowania i jestem całkiem zadowolona. Nawet chciałam zrobić fotki, ale za późno wróciłam do domu i światło już nie było zdjęciowe. Tym samym jutro będę łapać słoneczne promienie, które otulą dzisiejsze zakupy. 
Czym się kieruję w kompletowaniu? Uznałam, że może się zdarzyć, iż nikt nie będzie chętny...i produkty które zakupię muszą mi się podobać, abym ewentualnie mogła się nimi cieszyć;) Zobaczymy czy mamy podobny gust.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz