wtorek, 1 października 2013

Moje małe pomadkowe szaleństwo...

Niebawem pojawi się notka dotycząca porównania pomadek nabłyszczających - mój mały ranking...ale zanim do tego dojdzie to po pierwsze zobaczcie ile ja tego mam. Część otrzymałam od serwisu bangla.pl, a reszta to mój prywatny zbiór...ja naprawdę lubię tego typu mazidła do ust. Po drugie, od jutra zacznę wrzucać fotki prezentujące każdy kolor na ustach...trochę tego będzie, więc mam cichą nadzieję, że nie zanudzę Was za bardzo ;) Nie ma co ukrywać początek października należy na moim blogu do pomadek!
Hehe...tak ładnie sobie leżą...szkoda, że taki porządek tylko do zdjęcia :D

A na koniec małe chwalipięctwo...dziś strona główna na bangli należy do mnie! :) Zielony glut Shreka czeka na skojarzenia, więc może Wam coś wpadnie do głowy ;)

30 komentarzy:

  1. Może skusisz się Instagram. Tam fajnie zdjęcia się przegląda? Tyle masz tego, że chetnie obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) W wolnej chwili zapoznam się z tematem :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A to tylko pomadki nabłyszczające, a jeszcze te matowe i błyszczyki... ;)

      Usuń
  3. spoooro, ale u mnie podobnie, uwielbiam pomadki i ciągle mi mało, a na koniec września i poczatek października też przytrafiła mi się spora ilosć nowości :)

    mnie postami szminkowymi nie zanudzisz, czekam na kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze, że ktoś mnie rozumie :) Swoją drogą ciekawa jestem tych Twoich zdobyczy :)

      Usuń
  4. Sporo ich ja też wpadłam w pomadkowe szaleństwo;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe...no to witaj w klubie :) Dobrze, że nie jestem sama.

      Usuń
  5. Niezły zbiór :) i widzę tam moją ukochaną Essence ♥ U mnie coraz więcej pomadek, ale to za sprawą Przyjaciółki, która rozkochuje mnie w takich formułach :)

    Czekam na prezentację w pełnej krasie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że Essence są takie przyjemne :)
      Dobra Przyjaciółka, a pomadek nigdy za wiele ;)

      Usuń
  6. A myślałam, że to ja mam dużo pomadek;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę tego jest : ) Może i u mnie tyle jest, ale nie zbierałam ich nigdy w jednym miejscu : D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam pomadki i czekam z niecierpliwością na naustne prezentacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, u mnie tylko kilka sztuk pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie pomadkowe szaleństwo u Ciebie panuje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG! teraz tyle przydałoby mi się na sesje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam, aż pokażesz wszystkie pomadki na ustach :) Ale u Ciebie to każda będzie się pięknie prezentowała :)

    OdpowiedzUsuń