poniedziałek, 7 października 2013

Na ustach Miss Sporty Perfect Color 021 Spiced Rum.

 A dziś pomadka Miss Sporty Perfect Color w kolorze 021 Spiced Rum. Od razu muszę Wam wspomnieć, że zrobiła na  mnie ogromne wrażenie - pewnie w dużej mierze dzięki jej aromatowi. Cudowny jakby melonowo-ogórkowy, kompletna niespodzianka dla mnie :) Kolor delikatny z dość sporą ilością złotych akcentów, które dostrzegłam dopiero na zdjęciach ;) Ach ta moja spostrzegawczość.
 

Na ustach 021 Spiced Rum
Pomadkę otrzymałam od serwisu bangla.pl, co tylko zaostrzyło mi apetyt na kolejne kolory :D Ze względu na promocje zarówno w Ross (4,99 zł) jak i w Naturze (niestety nie pamiętam ile zł) oczywiście poszłam polować i niestety...jestem zawiedziona, bo nie znalazłam innego koloru, który mogłabym przygarnąć. Może stałam się wybredna...

10 komentarzy:

  1. fajny kolor i jaka cena przyjemna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skorzystałam ostatnio z promocji w Rosie i kupiłam moją pierwszą pomadkę z MS (kolor nude) ale usta musza być przepięknie zadbane żeby wyglądala na nich dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. widze, ze u Ciebie ostatnio szminkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dosyć naturalny, ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten kolor i uwielbiam go:) A na twoich ustach wygląda prawie jak niewidzialna;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie podkreśla usta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor troszkę nie mój, ale u Ciebie ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejny fajny kolorek ;)
    z każdym kolejnym wpisem kusisz coraz bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Twoich ustach każda pomadka świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń