sobota, 7 grudnia 2013

Mikołajkowa paka - czyli Mikołajki z Hexx.

 
Kiedy pojawił się pomysł wymiankowych paczek na Mikołajki na blogu Hexx bardzo się ucieszyłam. Niezwykle przyjemny pomysł no i możliwość zrobienia innej osobie niespodzianki - uwielbiam takie akcje. Odbyło się losowanie, zakup prezentu i pozostało nic innego jak wypatrywać św. Mikiego z worem prezentów. Moim Mikim okazałą się Justyna - Czarnatrusawkaa. Ciekawi co znalazło się w mojej paczce-niespodziance?
 Piękna mikołajkowa torba, pachnąca niesamowicie, a w środku...
Trzy perełki do kąpieli, piękna i jakże apetyczna kremowa babeczka Szalony Róż - umilacz kąpielowy. Lubię tego typu produkty i już się nie mogę doczekać kąpieli :P Może nawet przekonam się do różanego aromatu, kto wie.
Krem pod oczy Rival de Loop do cery suchej. Pomimo tego, że cery suchej nie posiadam krem wykorzystam, bo mam słabość do tego typu produktów. Akurat kończy mi się inny Rival, więc dobrze się złożyło.
A także ręcznie robione mydło glicerynowe w kształcie porcji tortu. Długo zastanawiałam się czy uwzględniać do tego elementu prezentu komentarz czy też nie. Nie chcę nikomu zrobić przykrości dlatego napiszę tylko, iż mydełko niebawem znajdzie nowy dom - gdzie z pewnością zostanie docenione ;) Trochę szkoda, że moja mikołajkowa zakładka nie została przeczytana...mówi się trudno. 

Chciałam Wam pokazać co Czarnatrusawkaa otrzymała ode mnie. Niestety jeszcze nie zamieściła posta mikołajkowego, dlatego fota będzie mojego autorstwa...zrobiona na szybko przed zapakowaniem i wysłaniem.

Przepraszam za jakość zdjęć. Wiedziałam, że coś niezbyt dobrego dzieje się z moim aparatem - po tej sesji wyzionął ducha - sesja Mikołajkowa była ostatnią jaką zrobił - co niestety widać po fotach :/
 
Akcja fantastyczna. Wielki ukłon w stronę Hexx że chciało jej się to wszystko nadzorować! :) Czy wezmę udział w kolejnej takiej akcji? Nie chcę na gorąco o tym pisać, na szczęście na przemyślenie tego tematu mam cały rok, więc to się okaże! :)

Post usprawiedliwiający moją nieobecność pojawi się pewnie za jakiś czas. Jeszcze kilka spraw muszę sobie poukładać...no i mam nadzieję, że w najbliższych dniach w końcu będę miała warunki do pisania...w ogóle do tego, żeby spędzić kilka chwil przed komputerem na spokojnie. 

A teraz znikam i życzę Wam udanej soboty! :)

31 komentarzy:

  1. Szkoda, że paczuszka nie do końca trafiona :( Ja sobie muszę kupić takie perełki do kąpieli, jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że paczka nie do końca trafiona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak bywa...najważniejsze, że uszczęśliwię inną osobę :)

      Usuń
  3. szoda że nie do końca trafiła, ale to mydełko wygląda obłędnie! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda i pachnie pięknie! Mam nadzieję, że osoba, która otrzyma je ode mnie będzie zadowolona.

      Usuń
  4. Ta kremowa babeczka do kąpieli jest bardzo przyjemna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie babeczki to ja uwielbiam! Zwłaszcza jak za oknem śnieg i trzeba się ogrzać w wannie ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam takie gadżety-mydełka ubóstwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że nie do końca sprostała Twoim oczekiwaniom..
    Niemniej umilacze do kąpieli zacne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak bywa. Ale to ma swoje plusy - mam prezent dla sympatycznej znajomej :)

      Usuń
  7. świetna akcja, chociaż szkoda że nie do końca Ci spasował prezent :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcja rewelacyjna, podziwiam Hexx, że to ogarnęła!:)

      Usuń
  8. No tak, zakładka Mikołajowa nie została otwarta... Ja też akurat nie lubię mydeł w kostce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozpaczam, mydło uszczęśliwi kogoś innego ;)

      Usuń
  9. Fajna paczka, ale szkoda, że nie do końca trafiona w Twoje gusta ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to ciężko trafić idealnie w gust jak się nie zna osoby obdarowywanej.

      Usuń
  10. sama akcja rewelacyjna, szkoda tylko że niektóre z biorących w niej udział nie bardzo przykładają się do ustalonych reguł... podobne posty widziałam już u dwóch innych dziewczyn...
    a tak w ogóle - świetnie że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie myślę, że takich sytuacji nie można uniknąć. W sumie i tak dobrze, że większość osób jest mega zadowolona z paczek. A ja obdaruję mydłem kogoś i też jest to pozytyw :)

      Dzięki, mam nadzieję, że pomimo nawału zajęć znajdę w końcu siłę (bo czas zawsze można), żeby pobyć tu dłużej.

      Usuń
  11. Szkoda, że paczka nie do końca trafiona, tez nie przepadam za mydłami w kostce :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydło piękne i cudownie pachnie - idealne na prezent ;)

      Usuń
  12. Fajniutka ta babeczka, co dostałaś :)

    Przyznam szczerze, że jakoś nie kuszą mnie tego typu akcje, mimo że same w sobie wydają się być fajne i przyjemne. Jednak niektórzy nie czytają do końca wszystkiego, stąd później niemiłe sytuacje ...

    Dobrze, że wróciłaś, bo zaglądam tutaj codziennie, a tu nie ma Cię i nie ma .... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale miło coś takiego czytać :* Wróciłam, mam nadzieję na dłużej.
      A akcja sama w sobie rewelacyjna, pomysł świetny, jakieś niepowodzenia i trudności zdarzają się w każdej akcji :) Ale Hexx wszystko perfekcyjnie poprowadziła! Pełen szacun.

      Usuń
  13. No cóż.. starałam się aczkolwiek ciesze się, że chociaż w małym stopniu Ci się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba się, a mydełko znajdzie nowy dom niebawem - to też pozytyw.

      Usuń
  14. Świetne produkty zwłaszcza mydełko

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo sie ciesze z przeczytania tego artykulu, bardzo przydatnego dla mnie. dziekuje. odwiedz równiez: OBAT EJAKULASI DINI

    OdpowiedzUsuń
  16. czy bedzie dobrze wygladac, jesli go uzyje?
    Bardzo sie ciesze z przeczytania tego artykulu, bardzo przydatnego dla mnie. dziekuje. odwiedz równiez: OBAT EJAKULASI DINI PERMANEN nie zapomnij zatrzymac sie przy moim podwórku, serdecznie pozdrawiam was wszystkich. jeszcze raz dziekuje.

    OdpowiedzUsuń